torsdag 31. mai 2012

En liten oppdatering ;)

Jajaja. Nå er det ihvertfall lenge siden jeg har oppdatert her. Huffda. La oss se.. Hva har skjedd siden sist? Vel, det var jo 17. mai, da. Hadde egentlig ingen store planer, men dro Anne-Line (en annen norsk jente som er her nå) og jeg en liten tur til sjømannskirken for jeg hadde hørt rykter om at dere kunne man få kjøpt både pølser og kake. Og det var helt riktig - det ble både pølser, solo og bløtkake. Nam, nam!! Jeg hadde til og med pyntet meg litt med norsk sløyfebånd i håret i ballettimen som jeg hadde på morgenen:

Bildet er lånt fra bloggen til Anne-Line: http://ithildancer.com/

Bløtkake!

Og vi kan jo si det sånn at det er sjelden jeg pynter meg når jeg er her. Det går mest i treningstøy for å si det sånn. Men på 17. mai hadde jeg faktisk pyntet meg, så det måtte Hiroko (en annen elev på skolen) ta bilde av. Sjeldent syn ;) 

Ellers fikk jeg se både 17. mai tog, sunget nasjonalsangen og sett en norsk "kjendis". Can you spot him?

Jeg har også vært og sett en noen forestillinger den siste måneden, blant annet en Jack Cole forestilling og en helt fantastisk forestilling med Cedar Lake Contemporary Ballet på the Joyce. De viste blant annet et stykke koreografert av en av mine favorittkoreografer, Hofesh Shechter. Her er et lite utdrag fra stykket jeg fant på youtube:



Ellers har også Stina kommet seg til byen, og på søndag gikk hun, Anne-Line og jeg en tur ut for å spise sushi etter klassen. Etterpå tuslet vi en tur opp på takterassen på the markle der Stina bor (der jeg bodde i fjor) og avluttet det hele med frozen yogurt på Flavaboom. 
Dette bildet er også lånt fra bloggen til Anne-Line.

Jaujau. Hva mer kan jeg si? Jeg og en jente som heter Naoko holder på med å lage en duett. Det er en veldig spennende, morsom og lærerik prosess. Vi skal fremføre den 1. juli på "The Next Stage Project summer dance event" hvis alt går etter planen. Sjekk ut nettsiden: www.thenextstageproject.com.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar