onsdag 2. mai 2012

Besøk i byen og mine amazing news ;)

Oisann! Nå var det lenge siden jeg har skrevet noe her på bloggen, gitt. Tiden flyr!
Jo, altså mine amazing news som jeg nevnte på facebook. Jeg blir her i NYC ihvertfall frem til slutten av november! Yay!!!!! Jeg håper på å bli frem til slutten av juli neste år, men det gjenstår å se. Uansett, det blir fire ekstra måneder, og jeg er ekstremt glad for det!!! Hurra, hurra!!!!



Siden sist jeg skrev har jeg hatt besøk av mamma og pappa. De var her i NY i 12 dager (eller, faktisk 13 siden flyet deres ble kanselert og de måtte bli en ekstra dag). Det var utrolig koselig å ha dem her! De fikk sett skolen jeg går på og masse av byen. Her er noen bilder:

Pappa tok dette bildet en kveld de to var nede ved south ferry. It's a stalker bear!!! ;) Også kan man se frihetsgudinnen i bakgrunnen.

Vi var heldig med været for det meste. Her tusler jeg og mamma gjennom en av gatene i nærheten av der jeg bor i brooklyn.


Dette var den dagen det var veldig varmt og vi kunne gå i sommerklær. Deilig! Også ble jeg solbrent da. Selvfølgelig... Her ser vi på manhattan skyline. 


Vi tok også en tur til Ellis Island:


På båten til Elis Island


Mamma og meg foran museet på Ellis Island:


Her fant vi bestefars søster som kom til Amerika i 1924:


Vi dro også på museum of natural history. Anbefales!!!


Apple store på 5th avenue. 


Mange søte kosedyr på den store lekebutikken FAO Schwarz:


Vi fikk også sett en musikal på broadway - vi så "Pricilla - queen of the desert". Den var fantastisk morsom, faktisk så morsom at jeg trodde mamma skulle falle av stolen et par ganger fordi hun lo så fælt ;) 

Vi snakkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar