onsdag 18. juli 2012

I say: Pheeeew its hot in here!

Ja, som overskriften forteller, så er det varm her akkurat nå. 35 grader i dag. For all del, jeg vil egentlig være litt for varm enn å ha litt 16 grader og regn, men når man ikke har air condition, så blir det ganske så hett. Da må man finne alternative måter "to keep cool" as they say:


Over kan dere se en hot/cold pack (som selvfølgelig er kald her). Den er inni en medfølgende pose med borrelås-stropp. Perfekt til å holde på plass rundt hodet. Kult, eller? 

Ellers så glemte jeg å si i forrige innlegg en annen ting som jeg elsker med det nye rommet mitt - utsikten. Jeg kan faktisk se toppen av Empire State Building fra vinduet mitt:


Dere kan vel såvidt se toppen av den på dette bildet. Siden det er så varmt i dag blir det også litt uklar sikt, og siden det også er litt uklar sikt i hodet mitt klarte jeg ikke å finne noen bedre innstillinger på kameraet i farten. 

Og ellers så har det skjedd en ganske stor ting - jeg er blitt tante igjen. Lille Sebastian (2) som jeg er tante til fra før er blitt storebror. Lille Oliver kom til verden på mandag. Hurra for Tor Viggo og Senait som har fått en nydelig liten gutt (med understrek på liten - bare ca. 2,1 kg...). Så nå er jeg veldig stolt tante til to nydelige gutter! Hurra!!!




1 kommentar: