tirsdag 27. mars 2012

Pheeewwww!

Helgens forestillinger er nå unnagjort og jeg er litt småsliten merker jeg. Det har vært fullt kjør i mange uker nå og når jeg først tok meg en fridag i går (mandag) merket jeg at jeg var litt sliten. I dag skulle jeg egentlig ta tre klasser, men etter ballettimen merket jeg at de neste to klassene burde jeg spare til en annen dag. Det var nok lurt. Også har jeg booket meg en massasjetime i morgen, for det trenger kroppen min virkelig nå. 
På lørdag tok jeg og Naoko to contemporaryklasser og i pausen imellom måtte vi ta oss en liten lur:


Synes dette bildet var ganske artig. Det var en annen vi kjenner som tok det da hun gikk forbi. Hehe ;) 

Her er noen flere bilder fra denne forestillingshelgen. Disse bildene ble tatt på gjennomkjøringen på søndag før forestillingen.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar